مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آذر 1402 ساعت 17:052023-12-13سياسي

مردم، اختلاف و دعوا بین مسئولان را دوست ندارند


امام جمعه تربت حیدریه با بیان این که دغدغه اصلی در آستانه انتخابات دوری از اختلافات در فضای مجازی و حقیقی است گفت: مردم دوست ندارند مسئولان نسبت به همدیگر اختلاف و دعوا داشته باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس ازتربت حیدریه،  حجت الاسلام سید محمد معلمی، امام جمعه تربت حیدریه در نشست شورای اداری خطاب به مسئولان اظهارکرد: دغدغه اصلی در آستانه انتخابات دوری از اختلافات در فضای مجازی و حقیقی است و مقام معظم رهبری بارها تاکید کردند در فضای مجازی از دوگانگی و دوقطبی های کاذب اجتناب کنید و همه هم این مطالب را شنیدند و باز هم می بینیم در فضای مجازی این اختلافات و تهمت ها و لجن پراکنی ها ادامه دارد.

وی گفت : انقلابی گری و ولایت مداری برخی افراد اینجا معلوم می شود که چه کسانی ولابتمدار هستند و حال آنکه آن هایی که سینه چاک ولایت هستند باید گوش به فرمان رهبری باشند نه اینکه فدایی رهبری و انقلاب باشند اما از اختلافات و تهمت ها در فضای مجازی اجتناب نکنند.

امام جمعه تربت حیدریه بیان کرد: به هرحال باید این دسته افراد تکلیف خود را مشخص کنند که انقلابی هستند یا می خواهند راه خود را ادامه بدهند.

فاصله باقیمانده تا انتخابات و بعد آن را مملو از مهر و محبت کنید، مردم دوست ندارند مسئولان نسبت به همدیگر اختلاف و دعوا داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم، اختلاف و دعوا بین مسئولان را دوست ندارند

مردم، اختلاف و دعوا بین مسئولان را دوست ندارند