مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 آذر 1402 ساعت 13:452023-12-16سياسي

می توانیم در کمتر از 2 سال آینده به هوشمندسازی بیمارستانی برسیم


معاون بهداری نیروی زمینی سپاه گفت: اگر تمام تلاش خود را به کار ببندیم، می توانیم زودتر از 1404 به یک بیمارستان کاملا هوشمند برسیم.

باید این باور در ما ایجاد شود که تحقق این امر امکان پذیر است، - ایسنا/خراسان رضوی معاون بهداری نیروی زمینی سپاه گفت: اگر تمام تلاش خود را به کار ببندیم، می توانیم زودتر از 1404 به یک بیمارستان کاملا هوشمند برسیم.

باید این باور در ما ایجاد شود که تحقق این امر امکان پذیر است، زیرا عدم تحقق آن حق الناس محسوب می شود.

  سردار احمد اخوان، صبح امروز 25 آذر، در همایش هوش مصنوعی در طب و رزم که در بیمارستان امام حسین مشهد برگزار شد، با اشاره به تاکیدات رهبر انقلاب مبنی بر لزوم قرارگیری ایران در جمع 10 کشور برتر در حوزه هوش مصنوعی، اظهار کرد: این یک فرمان است و ما باید تمام توان خود را صرف تحقق این هدف کنیم که کاملا هم قابل دسترسی است.

وی ادامه داد: بابد به گونه ای بیمارستان ها را هوشمند کنیم که بیماران و کاربران سیستم ها متوجه شوند که هوشمندسازی در خدمت بیماران قرار گرفته است.

همان طور که هدف گذاری ما این است که تا سال 1404 نیروی زمینی ما در جمع 5 نیروی نظامی برتر جهان قرار گیرد، در حوزه هوشمندسازی خدمات بیمارستانی هم باید همین هدف را دنبال کنیم و بیمارستان امام حسین مشهد در حال گام برداشتن در این مسیر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

می توانیم در کمتر از 2 سال آینده به هوشمندسازی بیمارستانی برسیم

می توانیم در کمتر از 2 سال آینده به هوشمندسازی بیمارستانی برسیم