مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 آذر 1402 ساعت 22:152023-11-26سياسي

خدمات جمهوری اسلامی ایران در چهار دهه گذشته را به اطلاع جوانان برسانیم


رییس کل دادگستری خراسان جنوبی گفت: نیاز است خدمات جمهوری اسلامی ایران در چهار دهه گذشته را به اطلاع جوانان برسانیم که جهاد تبیین واقعی نیز همین است.

- ایسنا/خراسان جنوبی رییس کل دادگستری خراسان جنوبی گفت: نیاز است خدمات جمهوری اسلامی ایران در چهار دهه گذشته را به اطلاع جوانان برسانیم که جهاد تبیین واقعی نیز همین است.

حجت الاسلام علی موحدی راد ظهر، امروز 5 اذر در جلسه با مدیران رسانه های خراسان جنوبی با اشاره به اینکه بسیج و بسیجی یک اعتقاد، باور و یک ایده است و صرف پوشیدن یک لباس خاص نیست، بیان کرد: اگر هر کدام از ما دغدغه مردم و نظام را داشته، برای مردم مطالبه گری کنیم در عمل بسیجی هستیم.

رییس کل دادگستری خراسان جنوبی بیان کرد: همچنین هر کس دارای انگیزه دفاع از آرمان ها و ارزش ها و خدمت به مردم باشد، دارای اعتقاد بسیجی است.

موحدی راد با تأکید بر اینکه یکی از رسالت های بر دوش رسانه ها و سایر خادمان مردم، موضوع جهاد تبیین است، افزود: نیاز است که خدمات جمهوری اسلامی ایران در چهار دهه گذشته را به اطلاع جوانان برسانیم که جهاد تبیین واقعی نیز همین است.

وی با بیان اینکه برخی از جوانان و نوجوانان نمی دانند که قبل از انقلاب چه رخ داده است و اکنون ما در چه جایگاهی قرار داریم، گفت: در این راستا دشمن در اغتشاشات اخیر، نسل جوان را بیشتر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خدمات جمهوری اسلامی ایران در چهار دهه گذشته را به اطلاع جوانان برسانیم

خدمات جمهوری اسلامی ایران در چهار دهه گذشته را به اطلاع جوانان برسانیم