مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آذر 1402 ساعت 17:002023-12-20سياسي

پارک های علم و فناوری بودجه خود را از محل اعتبار مالیاتی تامین کنند


معاون علمی رییس جمهور بیان اینکه از اول امسال تا کنون سه برابر هزینه کرد ما در معاونت علمی با استفاده از اعتبار مالیاتی بوده است، گفت: امیدواریم پارک های علم و فناوری زیست بوم نوآوری شرق کشور از این بستر برای تامین هزینه های خود استفاده کنند.

- ایسنا/خراسان رضوی معاون علمی رییس جمهور بیان اینکه از اول امسال تا کنون سه برابر هزینه کرد ما در معاونت علمی با استفاده از اعتبار مالیاتی بوده است، گفت: امیدواریم پارک های علم و فناوری زیست بوم نوآوری شرق کشور از این بستر برای تامین هزینه های خود استفاده کنند.

روح الله دهقانی فیروزآبادی ظهر امروز 29 آذر، در نشست زیست بوم نوآوری شرق کشور که در کارخانه نوآوری مشهد برگزار شد، اظهار کرد: یکپارچه سازی و هماهنگ سازی فعالیت پارک های علم و فناوری شرق کشور ایده بسیار خوبی بود که با محوریت پارک علم و فناوری خراسان رضوی و با عنوان زیست بوم نوآوری شرق کشور انجام شد و در صورت اجرای صحیح، می تواند یک هم افزایی بسیار خوب بین پارک های شرق کشور ایجاد کند.

وی با اشاره به ارتباطات خارجی خوب پارک های علم و فناوری شرق کشور از جمله با کشور ازبکستان، افزود: پارک علم و فناوری خراسان رضوی این ظرفیت را دارد که تبدیل به هاب ارتباطی تمام پارک های شرق کشور شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پارک های علم و فناوری بودجه خود را از محل اعتبار مالیاتی تامین کنند

پارک های علم و فناوری بودجه خود را از محل اعتبار مالیاتی تامین کنند