مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 آذر 1402 ساعت 15:412023-12-14اقتصادي

تخصیص 2000 میلیارد ریال اعتبار به دهیاری ها و شهرداری های چهارمحال و بختیاری


مدیرکل ستاد مدیریت بحران چهارمحال وبختیاری گفت: سالانه از بخش اعتبارات ماده 17 مبالغی در اختیار دهیاری ها و شهرداری ها قرار می گیرد که سال گذشته 2 هزار میلیارد تومان در اختیار استان قرار گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد خسرو کیانی صبح امروز در نشست شورای اداری بخش لاران شهرستان شهرکرد گفت: این بخش علاوه بر کم برخوردار بودن رتبه اول شهرستان شهرکرد از لحاظ رخدادهای طبیعی را دارد و عواملی مانند سیل، برف و کولاک، آتش سوزی و خشکسالی این بخش را تهدید می کند، در همین راستا نگاه ویژه ای به این بخش شده و از محل اعتبارات ماده 17 مبالغ قابل توجهی به این بخش تخصیص داده شده است.

مدیرکل ستاد مدیریت بحران چهارمحال و بختیاری در ادامه بیان کرد: در بخش تملک 141 میلیارد ریال در قالب 13 پروژه حوادثی تخصیص و جذب شد، در بخش کشاورزان خسارت دیده 568 فقره با اعتباری بالغ بر 88 میلیارد ریال، در بخش معیشتی 97 فقره با اعتبار 39 میلیارد ریال و صندق حوادث کشور 108 فقره در سامانه ثبت شده و به مرور پرداخت می شود.

وی افزود: سالانه از بخش اعتبارات ماده 17 اعتباراتی در اختیار دهیاری ها و شهرداری ها قرار می گیرد که سال گذشته 2 هزار میلیارد تومان در اختیار استان چهارمحال و بختیاری قرار گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخصیص 2000 میلیارد ریال اعتبار به دهیاری ها و شهرداری های چهارمحال و بختیاری

تخصیص 2000 میلیارد ریال اعتبار به دهیاری ها و شهرداری های چهارمحال و بختیاری