مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 آذر 1402 ساعت 16:402023-12-19اقتصادي

استان یزد در افق1420 نیازمند حداقل200 میلیون متر مکعب آب است


رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی یزد، تأمین آب پایدار برای استان را در گرو افزایش بهره وری و مدیریت الگوی مصرف دانست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یزد، مجید دهقانی زاده، رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی یزد ظهر امروز در نشست کنترل و پایش محور تحولی آب در سند یزد نوین ، با اشاره به اهمیت انتقال آب به استان، اظهار کرد: علاوه بر انتقال آب بحث مدیریت مصرف و استفاده از بهینه از ظرفیت های موجود نیز باید با جدیت در دستور کار و اولویت فرهنگ سازی و اجرایی قرار گیرد.

وی با بیان این که خط انتقال آب به استان در بلند مدت نمی تواند جوابگوی نیاز آبی باشد، افزود: توجه به بهره وری از جمله مواردی است که می تواند با تدوین الگوی مصرف بحث مدیریت منابع را اجرایی کند.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان یزد گفت: در افق 1420،  استان یزد نمی تواند با کمتر از 200 میلیون متر مکعب مدیریت شود و از این رو می بایست راه هایی افزایش بهره وری و مدیریت الگوی مصرف نیز در پروژه های تحولی یزدِ نوین تعریف شوند.

دهقانی زاده شرایط اقلیمی استان را مهم ترین ضرورت تأمین آب شرب پایدار و همچنین آب مورد نیاز صنعت دانست و بیان کرد: جلوگیری از توسعه آتی واحدهای صنعتی آب بر به ویژه در محور مهریز- عقدا، تکمیل و توسعه زیرساخت های مرتبط با تامین و توزیع آب، گسترش استفاده از آب مج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استان یزد در افق1420 نیازمند حداقل200 میلیون متر مکعب آب است

استان یزد در افق1420 نیازمند حداقل200 میلیون متر مکعب آب است