مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 آذر 1402 ساعت 13:152023-12-01بين الملل

بزرگ ترین شکست اسراییل در عملیات طوفان الاقصی چه بود؟


موج «مهاجرت معکوس» به عنوان بزرگترین هزینه رژیم که سال های اخیر به دلیل عدم ثبات سیاسی، فروپاشی قانون، از هم پاشیدگی ارتش، سرکوب و فساد به راه افتاده بود بعد از طوفان الاقصی شتاب گرفته است.

- فارس پلاس؛ دیگر رسانه ها- مهر نوشت: از ماه مه 1948 و نخستین سال نکبت تا به امروز، مقامات رژیم صهیونیستی همزمان با اشغال تدریجی اراضی فلسطینیان و شهرک سازی، تلاش های وافری را برای گسیل یهودیان از اقصی نقاط جهان به این سرزمین به کار بسته اند.

با نگاهی تحلیلی و آماری به این قضیه، شکست پروژه کوچاندن یهودیان به سرزمین های اشغالی آشکار می شود.

یهودیان نه تنها تمایلی برای حضور و زندگی در این اراضی اشغال شده ندارند بلکه آنهایی هم که در این نواحی ساکن اند به دنبال فرصتی برای خروج هستند.

خیز صهیونیست ها برای خروج از سرزمین های اشغالی اگرچه عملیات طوفان الاقصی به شتاب موج مهاجرت معکوس دامن زد اما این پدیده از مدت ها پیش به دلایل مختلفی که متعاقباً مورد بررسی قرار خواهد گرفت، کلید خورده است.

کانال 12 تلویزیون رژیم صهیونیستی مردادماه امسال همزمان با اعتراضات به اصلاحات قضایی نتانیاهو از این واقعیت پرده برداشت و با انتشار یک نظرسنجی از افزایش سطح اضطراب و نگرانی موجودیتی شهرک نشینان صهیونیست به دلیل تشدید بحران ها خبر داد و اعلام کرد که 33 درصد ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بزرگ ترین شکست اسراییل در عملیات طوفان الاقصی چه بود؟

بزرگ ترین شکست اسراییل در عملیات طوفان الاقصی چه بود؟