مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 آذر 1402 ساعت 23:302023-12-19اقتصادي

جابجایی بیش از 500 میلیون تن کالا از طریق شبکه جاده ای کشور


مدیرکل دفتر فناوری اطلاعات و ارتباطات سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای گفت: بیش از 500 میلیون تن کالا از طریق شبکه جاده ای کشور جابجا شده است.

- ایسنا/لرستان مدیرکل دفتر فناوری اطلاعات و ارتباطات سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای گفت: بیش از 500 میلیون تن کالا از طریق شبکه جاده ای کشور جابجا شده است.

حسین متولی امروز، 28 آذرماه در مراسم گرامیداشت هفته حمل ونقل در لرستان، ضمن تبریک این هفته به فعالان حوزه حمل ونقل و راهداری، اظهار کرد: 80 درصد تولید ناخالص ملی مرتبط به حوزه حمل ونقل است و این حوزه سهم خوبی در بخش اقتصاد کشور ایفا می کند.

وی با اشاره به رابطه مستقیم دو بخش راهداری و حمل ونقل، افزود: در صورت تضعیف هر کدام از این بخش ها بخش دیگری نیز تحت تأثیر قرار می گیرد.

مدیرکل دفتر فناوری اطلاعات و ارتباطات سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای توسعه و نگهداری در حوزه راهداری و حمل ونقل را مهم دانست و تصریح کرد: سه درصد سهم حمل ونقل و راهداری کشور مربوط به لرستان است.

متولی با اشاره به 127 میلیون تردد از طریق پایانه های مسافری در سال گذشته، خاطرنشان کرد: سهم تردد ناوگان سواری بیش از یک میلیارد است.

وی با بیان اینکه بیش از 500 میلیون تن کالا از طریق شبکه جاده ای کشور جابجا شده است و بیش از هشت هزار شرکت حمل ونقل در کشور فعالیت دارند، اضافه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جابجایی بیش از 500 میلیون تن کالا از طریق شبکه جاده ای کشور

جابجایی بیش از 500 میلیون تن کالا از طریق شبکه جاده ای کشور