مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 آذر 1402 ساعت 20:352023-12-14پزشكي

فرسودگی تجهیزات، چالش بزرگ بیمارستان اردستان است


سرپرست بیمارستان شهید بهشتی اردستان گفت: کمبود و فرسودگی برخی از تجهیزات در اتاق عمل و بخش های دیگر بستری بیماران و دستگاه ها از چالش های اصلی این بیمارستان است.

- ایسنا/اصفهان سرپرست بیمارستان شهید بهشتی اردستان گفت: کمبود و فرسودگی برخی از تجهیزات در اتاق عمل و بخش های دیگر بستری بیماران و دستگاه ها از چالش های اصلی این بیمارستان است.

محمودرضا زاهدنژاد، عصر امروز(پنجشنبه، 23 آذرماه) در نشست خبری، اظهار کرد: رویکرد تیم جدید بیمارستان شهید بهشتی حفظ وضعیت موجود و در صورت امکان ارتقای خدمات این مرکز درمانی خواهد بود.

وی با بیان اینکه رویکرد بیمارستان در چند سال گذشته مثبت بوده است، افزود: با حمایت هایی که دانشگاه علوم پزشکی استان و خیران حوزه سلامت و درمان در سال های گذشته انجام دادند امکانات، خدمات و نیروی انسانی قابل توجه و خوبی در این بیمارستان وجود دارد ولی مطمئنا باید امکانات بیشتر رفاهی در این مرکز ارتقا پیدا کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سرپرست بیمارستان شهید بهشتی اردستان با اشاره به اینکه یکی از مشکلاتی که در سطح کشور وجود دارد کمبود پزشک متخصص است، گفت: با پیگیری های انجام شده اکنون حدود 23 پزشک متخصص در طول هفته این بیمارستان به مردم خدمات ارائه می دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرسودگی تجهیزات، چالش بزرگ بیمارستان اردستان است

فرسودگی تجهیزات، چالش بزرگ بیمارستان اردستان است