مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آذر 1402 ساعت 23:052023-12-20ورزشي

جزییات برنامه سفر وزرای دولت در گلستان


رییس جمهور اسلامی ایران به همراه تعدادی از وزرا و معاونین رییس جمهور فردا از سرتاسر استان گلستان بازدید خواهند کرد.

- ایسنا/گلستان رییس جمهور اسلامی ایران به همراه تعدادی از وزرا و معاونین رییس جمهور فردا از سرتاسر استان گلستان بازدید خواهند کرد.

رییس جمهور صبح پنج شنبه، 30 آذر میهمان مردم گلستان است و برخی از وزرا و معاونین، مشاورین و نمایندگان تام الاختیار وزرا از با حضور در استان گلستان ضمن بازدید از پروژه های مختلف در شهرستان ها، با مردم دیدار چهره به چهره خواهند داشت.

رییس جمهور روز پنج شنبه در بدو ورود به استان، ساعت 9 و 30 دقیقه صبح در مصلای بزرگ گرگان با مردم گلستان دیدار کرده و سپس با حضور در مناطق مختلف استان از چندین پروژه عمرانی، عام المنفعه و گردشگری بازدید به عمل آورده و پروژه های تکمیل شده را افتتاح خواهد کرد.

احمد وحیدی؛ وزیر کشور در شهرستان های گرگان، کلاله و مراوه تپه، دکتر خاندوزی؛ وزیر اقتصاد و دارایی در شهرستان های گرگان و بندرگز، دکتر هاشمی؛ وزیر ورزش و جوانان در شهرهای گرگان، گنبدکاووس، بندرترکمن، کردکوی و رامیان، دکتر صحرایی وزیر آمزش و پرورش در شهرهای گرگان، علی آباد و گالیکش، دکتر نیکبخت؛ وزیر جهاد کشاورزی در شهرهای گرگان، گنبدکاووس، کردکوی، گمیشان و مینودشت، دکتر بذرپاش؛ وزیر راه و شهرساز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات برنامه سفر وزرای دولت در گلستان

جزییات برنامه سفر وزرای دولت در گلستان