مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 آذر 1402 ساعت 13:152023-11-25سياسي

کشف باند فساد در دانشگاه علوم پزشکی قزوین/ 2 مدیر ارشد دستگیر شدند


با دستور مقام قضایی تاکنون سه نفر دستگیر شده اند که 2 نفر از آنان مدیران ارشد دانشگاه علوم پزشکی قزوین می باشند که شبکه مذکور را مدیریت می کردند و به دادسرا معرفی شدند.

- با دستور مقام قضایی تاکنون سه نفر دستگیر شده اند که 2 نفر از آنان مدیران ارشد دانشگاه علوم پزشکی قزوین می باشند که شبکه مذکور را مدیریت می کردند و به دادسرا معرفی شدند.

ز روابط عمومی سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین با صدور اطلاعیه ای از ضربه اطلاعات سپاه به باند فساد در یک دانشگاه علوم پزشکی کشور خبر داد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازتسنیم، روابط عمومی سپاه حضرت صاحب الامر(عج) قزوین از دستگیری شبکه فساد اداری اقتصادی در دانشگاه علوم پزشکی توسط سربازان گمنام امام زمان(عج) سپاه خبر داد و اعلام کرد: سربازان گمنام امام زمان عجل الله در سازمان اطلاعات سپاه استان قزوین در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری در برخورد با مفاسد کلان اقتصادی و اداری و جلوگیری از ایجاد شبکه های فساد، تبانی و ارتشا در سال مهار تورم و رشد تولید با همکاری دادگستری استان قزوین اقدامات صیانتی اطلاعاتی ویژه ای برای شناسایی و برخورد با مفسدان اقتصادی و اداری را در این استان در دستور کار خود قرار دادند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف باند فساد در دانشگاه علوم پزشکی قزوین/ 2 مدیر ارشد دستگیر شدند

کشف باند فساد در دانشگاه علوم پزشکی قزوین/ 2 مدیر ارشد دستگیر شدند