مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 آذر 1402 ساعت 13:152023-12-04سياسي

فرمانده سپاه تهران بزرگ: 124 هزار بسته کمک مومنانه در تهران توزیع می شود


در راستای کنگره ملی 24 هزار شهید پایتخت، بزرگترین رزمایش مواسات و کمک های مومنانه در قالب توزیع 124 هزار بسته حمایتی و یک هزار و 24 سری جهیزیه و لوازم التحریر در پایتخت برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تهران، سردار حسن حسن زاده فرمانده سپاه محمد رسول الله(ص) تهران بزرگ و دبیرکل ستاد کنگره ملی 24 هزار شهید پایتخت در نشست خبری این کنگره که صبح امروز در استانداری تهران برگزار شد، اظهار کرد: اقدامات برای فراهم کردن زمینه برگزاری کنگره از اوایل سال 1400 آغاز و 28 کارگروه و کمیته در این خصوص تشکیل و فعال شده است.

وی افزود: هدف از برگزاری این کنگره ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، مقاومت و ایجاد حساسیت و توجه در سطح جامعه نسبت به این مهم است و تمامی بخش های فرهنگی، نیروهای مسلح، مدیریت شهری و رسانه ها در این خصوص مشارکت و همراهی کامل دارند.

فرمانده سپاه تهران بزرگ تصریح کرد: برگزاری مرحله نخست کنگره از امروز آغاز می شود که هدف اصلی این مرحله، آشنایی نونهالان، نوجوانان و جوانان با زندگی و راه و آرمان شهدا است.

سردار حسن زاده بیان کرد: مرحله دوم کنگره نیز 20 تا 30 دی ماه امسال برگزار می شود که شاهد فضاسازی رسانه ای، تبلیغاتی و تولید و انتشار محتواهای غنی رسانه ای در سطح شهر تهران و محلات مختلف هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرمانده سپاه تهران بزرگ: 124 هزار بسته کمک مومنانه در تهران توزیع می شود

فرمانده سپاه تهران بزرگ: 124 هزار بسته کمک مومنانه در تهران توزیع می شود