مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 آذر 1402 ساعت 14:002023-12-03اجتماعي

انتقال مفاهیم عمیق قرآنی اهمیت دارد


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان انتقال مفاهیم عمیق قرآنی در کنار آموزش قرآن را با اهمیت دانست و گفت: این موارد باید مد نظر مراکز آموزشی باشد.

- ایسنا/زنجان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان انتقال مفاهیم عمیق قرآنی در کنار آموزش قرآن را با اهمیت دانست و گفت: این موارد باید مد نظر مراکز آموزشی باشد.

ابوالفضل رفیعی امروز (یکشنبه، 12 آذرماه) در مراسم رویداد قرآنی آوای آسمانی که همزمان با سراسر کشور در 200 مدرسه استان زنجان آغاز به کار کرد، توجه به مباحث تربیتی در کنار آموزش به دانش آموزان را نکته ای کلیدی دانست و گفت: با توجه به هجمه های فرهنگی موجود، باید دانش آموزان مان را تجهیز کنیم و انتقال مفاهیم عمیق قرآنی به زبانی ساده و شیوا می تواند مسیری درست پیش روی این قشر قرار دهد.

وی بیان کرد: دانش آموزان باید به این نکته توجه داشته باشند که آموزش علمی را در کنار آموزش تربیتی پیش ببرند و هر دو مورد تاکید است.

در این مسیر، اولیای مدارس و خانواده ها نقش ویژه ای ایفا می کنند.

او با اشاره به اینکه دانش آموزان باید بیاموزند که چگونه در برابر طوفان وقایع و اتفاق ها و هجمه ها با مسائل مواجه شوند، ادامه داد: این گونه آموزش ها نیاز به توجه، برنامه ریزی و مداومت در آموزش دارد و انتظار از مدارس نیز همین است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقال مفاهیم عمیق قرآنی اهمیت دارد

انتقال مفاهیم عمیق قرآنی اهمیت دارد