مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 آذر 1402 ساعت 21:302023-11-26سياسي

چه کسی رابین هود است؛ چه کسی داروغه ناتینگهام؟


پس از دو گانه «چه کسی رابین هود است و چه کسی داروغه ناتینگهام؟» میان دو «جهرمی» کابینه های دوازدهم و سیزدهم، (علی بهادری جهرمی و محمد جواد آذری جهرمی) دیروز دو چهره دیگر کابینه های دوازدهم و سیزدهم رو در روی هم قرار گرفتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از روزنامه اعتماد، این بار نوبت حسام الدین آشنا (مشاور فرهنگی روحانی) و سپهر خلجی (رییس شورای اطلاع رسانی دولت) بود که درباره پشت پرده های غروب جمعه تا غروب دو شنبه با هم به مجادله و مناقشه برخیزند.

  به اعتقاد بسیاری از تحلیلگران به رغم گذشت بیش از دو سال از عمر دولت سیزدهم، چهره های رسانه ای و اقتصادی دولت سیزدهم هر زمان که با پرسش، نقد و اعتراضی در خصوص عملکرد اقتصادی و اجرایی مواجه می شوند با انداختن توپ مشکلات در زمین دولت قبل، سعی می کنند ناکامی ها، نارسایی ها، مشکلات و سوءمدیریت ها را فرافکنی کنند.

روز گذشته حسام الدین آشنا، مشاور حسن روحانی در دوران ریاست جمهوری او در واکنش به توییت رییس شورای اطلاع رسانی دولت کنونی که خطاب به روحانی نوشته بود در حالی که از صبح جمعه دولت خودت خبری نداری، چگونه از پشت پرده ها خبر داری؟ نوشت: آیا تحمل شنیدن پشت پرده آن غروب جمعه تا غروب دوشنبه را دارید؟ آشنا زمانی به این نوع فرافکنی خلجی واکنش نشان داد که سپهر خلجی، رییس شورای اطلاع رسانی د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چه کسی رابین هود است؛ چه کسی داروغه ناتینگهام؟

چه کسی رابین هود است؛ چه کسی داروغه ناتینگهام؟