مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 آذر 1402 ساعت 18:202023-12-21اقتصادي

توسعه هدفمند صادرات استان قزوین در دستور کار قرار دارد


رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی قزوین گفت: هدفمندسازی ظرفیت های صادراتی استان قزوین و شناسایی بازارهای جدید، در دستور کار اتاق بازرگانی قرار دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، مهدی عبدیان در نشست خبری با خبرنگاران استان قزوین که عصر امروز در سالن اجتماعات اتاق بازرگانی قزوین برگزار شد، اظهار کرد: با همکاری دستگاه های مختلف استان قزوین در نظر داریم آمار و اطلاعات و ارقام واحد های تولیدی، صنعتی، معدنی و کشاورزی را استخراج کنیم مبنی بر اینکه چه تعداد واحد داریم، چه تعداد از واحدها دارای پروانه بهره برداری هستند، چند درصد فعال هستند، اگر فعال هستند با چند درصد ظرفیت کار می کنند، مصرف انرژی آنها چه میزان است و به کدام کشورها صادرات دارند که در حال حاضر آمار و اطلاعات ارائه شده توسط دستگاه ها به روز و دقیق نیست.

وی با اشاره به صادرات 20 کالای استراتژیک استان قزوین افزود: با توجه به استخراج آماری از تولید و صادرات در استان های کشور و آسیا و دنیا نتایج جالبی حاصل شده است.

به عنوان نمونه می توان گفت در حالی همواره پیگیر صادرات کشمش به حوزه آسیای میانه، روسیه، اوکراین و کشور های تازه استقلال یافته اتحاد جماهیر شوروی سابق بودیم که محصولات بیشتر واحدها به این کشورها برگشت می خورد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه هدفمند صادرات استان قزوین در دستور کار قرار دارد

توسعه هدفمند صادرات استان قزوین در دستور کار قرار دارد