مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 آذر 1402 ساعت 21:152023-11-22سياسي

طرح های اولویت دار و اضطراری کرمانشاه برای رفع تنش آبی کدامند؟


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه گفت: طرح های اولویت دار رفع تنش آبی استان در بخش های تکمیلی، تسریع و تأمین اعتبار مورد پیگیری وزیر نیرو قرار گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، رضا داوودی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه امروز در نشست خبری با جمعی از اصحاب رسانه در خصوص پروژه های آبرسانی اولویت دار در استان، اظهار کرد: پیرو جلسات و پیگیری های مختلف برای پروژه های آبرسانی استان کرمانشاه طی هفته جاری یک جلسه با حضور عبدالرضا مصری و محمدطیب صحرایی استاندار کرمانشاه با وزیر نیرو برگزار شد.

وی ادامه داد: در این جلسه موضوعات مهم و زیرساختی کلیدی استان کرمانشاه به خصوص در حوزه آب در بخش های تکمیلی، تسریع و تأمین اعتبار مورد پیگیری قرار گرفت.

*تکمیل فاضلاب شهر کرمانشاه مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه با اشاره به موضوعات مطرح شده در حوزه آب در این جلسه، اضافه کرد: چند موضوع اساسی و کلیدی در حوزه آب و فاضلاب پیگیری شد که فاضلاب کرمانشاه به خصوص تکمیل تصفیه خانه شماره 2 و 3 و مابقی زیرساخت ها خطوط انتقال شبکه انتقال، جمع آوری و ایستگاه پمپاژ یکی از موضوعات ویژه این جلسه بود.

  وی با اشاره به نیاز فاضلاب کرمانشاه به اعتبارات سنگین، یادآور شد: در مصوبه سفر رییس جمهور در سال 1400، اعتبار 800 میلیارد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح های اولویت دار و اضطراری کرمانشاه برای رفع تنش آبی کدامند؟

طرح های اولویت دار و اضطراری کرمانشاه برای رفع تنش آبی کدامند؟