مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 آذر 1402 ساعت 21:302023-11-28پزشكي

اجرای پروژه های عمرانی متنوع برای بانوان تبریزی


تغییر رویکرد شهرداری تبریز از نهادی صرفا عمرانی و خدماتی به نهادی اجتماعی و فرهنگی اجتناب ناپذیر بوده و تلاش داریم بر مقوله انسان محوری تمرکز و هزینه کنیم.

- ایسنا/آذربایجان شرقی شهردار تبریز گفت: تغییر رویکرد شهرداری تبریز از نهادی صرفا عمرانی و خدماتی به نهادی اجتماعی و فرهنگی اجتناب ناپذیر بوده و تلاش داریم بر مقوله انسان محوری تمرکز و هزینه کنیم.

یعقوب هوشیار در دیدار با بانوان دانشمند دو درصد و یک درصد جهان دانشگاه علوم پزشکی تبریز اظهار کرد: هدف گذاری ما تلاش در حوزه سلامت جامعه است و تغیر ریل از نهادی صرفا خدماتی به نهادی اجتماعی و فرهنگی است.

وی افزود: بیشتر نگاه ما به مسائل شهری سخت افزاری بوده و یادمان رفته است این پل ها و معابر برای انسان ها است.

وی با اشاره به ضرورت بهره مندی از ظرفیت بانوان به عنوان نیمی از جامعه اعلام کرد: نیمی از جمعیت کشور را جامعه بانوان تشکیل می دهند که علی رغم حضور افراد مؤثر، قوی و جدی، توجه ضعیفی به این بخش شده است.

وی اذعان کرد: علی رغم اینکه بانوان در شاخه های مختلف چه بحث های دانشگاهی و چه بحث های علمی و همچنین کارآفرینی، در لایه های اجتماعی کمرنگ دیده شده اند، می توانند در حوزه سلامت شامل رفتارهای اجتماعی و مسائلی که انسان با آنها درگیر است، نقش بیشتری ایفا کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای پروژه های عمرانی متنوع برای بانوان تبریزی

اجرای پروژه های عمرانی متنوع برای بانوان تبریزی