مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 آذر 1402 ساعت 15:502023-12-10فرهنگي

رابطه وودی آلن با دنیای رسانه/ مردی که هرگز ایمیل نزده است!


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، سال 2016 در حالی که قرار بود «کافه سوسایتی» جشنواره فرانسه را افتتاح کند، کارگردان سازنده آن مصاحبه ای با هالیوود ریپورتر انجام داد.

- رابطه وودی آلن با دنیای رسانه/ مردی که هرگز ایمیل نزده است! کارگردان نابغه سینما از روی اجبار کتاب می خواند تا زنده بماند، فیلم های موجود را دوست ندارد و تنها برنامه های ورزشی تلویزیون را تماشا می کند.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، سال 2016 در حالی که قرار بود کافه سوسایتی جشنواره فرانسه را افتتاح کند، کارگردان سازنده آن مصاحبه ای با هالیوود ریپورتر انجام داد.

در این مصاحبه وودی آلن اذعان کرد که مردم اغلب به او می گفتند: هی، تو در یک حباب زندگی می کنی [و شاید من هم بگویم او یک موجود مبتنی بر عادت است که در 35 سال گذشته در یک سالن سینمای کوچک خانگی غم انگیز در نیویورک فیلم تماشا و جلساتی هم برگزار می کند].

او می گوید: من صبح از خواب بیدار می شوم، بچه ها را به مدرسه می برم، سپس تردمیل کار می کنم، بعد به اتاقم می روم و کار می کنم، ناهار می خورم، برمی گردم و کار می کنم، کلارینت تمرین می کنم، دوستان را می بینم یا به یک رستوران می روم و بازی بسکتبال.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رابطه وودی آلن با دنیای رسانه/ مردی که هرگز ایمیل نزده است!

رابطه وودی آلن با دنیای رسانه/ مردی که هرگز ایمیل نزده است!