موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق بازنشستگان - بازنشستگان كشوري - همسان سازي حقوق - عبدالكريم حسن - بغداد بونجاح - بازنشستگان تامين اجتماعي - تيم ملي واليبال - نقل و انتقالات - واليبال ايران - سفر رييس ومهور - علائم سرماخوردگي - سفير ايران در اسپانيا - تصادفات درون شهري - پائولو سورنتينو - پيشنهاد خارجي بيرانوند - اسپانسر باشگاه پرسپوليس - تاكسي هاي اينترنتي - تفاهمنامه همكاري - شگفتي هاي جام حذفي - بيليارد بانوان - شركت هوآوي - زندان گوآنتانامو

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 آذر 1402 ساعت 08:402023-12-03سياسي

چرا دولت در کهگیلویه و بویراحمد بیشتر از همه جا بدهکار می شود؟


طبق آنچه که در یک جلسه رسمی اعلام شد دفاع ضعیف یک واحد اداری از حق و حقوق ادارات در استان باعث بدهکاری دولت در کهگیلویه و بویراحمد شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج؛ کیست که با وضعیت ادارات استان کهگیلویه و بویراحمد آشنایی نداشته باشد.

با مقایسه ای ساده و سرانگشتی و تحلیلی میان ادارات است استان با سایر استان ها در خواهیم یافت که در آن استان ها حق و حقوق ادارات یا به عبارتی حق و حقوق دولت و به عبارت ساده تر بیت المال به خوبی و در کمترین زمان ممکن و روی روال قانونی از سایر دستگاه ها و افراد و اشخاص گرفته می شود اما در کهگیلویه و بویراحمد چنین نیست.

بسیار دیده ایم و شنیده ایم که در استان کهگیلویه و بویراحمد به راحتی افراد و اشخاص ادعای زمین های اداری را می کنند گویی که ارث پدری آن هاست و دلیل آن  بی توجهی و بی خیالی دوایری همچون حقوقی های ادارات استان است که البته در اینجا از لفظ عمدی استفاده نمی کنیم.

مدیرکل بازرسی استان کهگیلویه و بویراحمد چه زیبا و خوب به این موضوع اشاره کرد که وقتی میان یک اداره در استان و یک شخص دعوی پیش می آید در حالی که اشخاص ادعای خود را در حد 10 تا 20 خط به رشته تحریر در می آورند اما حقوقی های استان در جواب آن ها تنها دو خط نوشته دارند!!.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا دولت در کهگیلویه و بویراحمد بیشتر از همه جا بدهکار می شود؟

چرا دولت در کهگیلویه و بویراحمد بیشتر از همه جا بدهکار می شود؟