مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 آذر 1402 ساعت 00:352023-11-26فناوري

کار فقط سه روز در هفته می شود!


بیل گیتس می گوید فناوری می تواند هفته های کاری سه روزه را برای ما فراهم کند! - جی پلاس؛ به عقیده گیتس، با دنیای ماشینی، انسان ها دیگر مجبور نخواهند بود پنج روز در هفته برای امرار معاش خود کار کنند.

دیجیاتو نوشت: بیل گیتس ، هم بنیانگذار مایکروسافت با حضور در یک پادکست گفت که فناوری ممکن است جایگزین انسان ها نشود، اما می تواند هفته های کاری سه روزه را برای ما فراهم کند.

گیتس اخیراً در پادکست ?What Now از ترور نوآ ، کمدین، نویسنده و بازیگر شرکت کرد.

زمانی که نوآ از او درباره تهدید هوش مصنوعی برای مشاغل سؤال کرد، گیتس پاسخ داد که ممکن است روزی فرا برسد که انسان ها مجبور نباشند آنقدر سخت کار کنند.

گیتس گفت: اگر درنهایت به جامعه ای برسید که در آن فقط سه روز در هفته نیاز به کارکردن باشد، احتمالاً مشکلی وجود نخواهد داشت.

تأثیرات مثبت و منفی پیشرفت فناوری از دید بیل گیتس او در ادامه گفت که ممکن است دنیایی وجود داشته باشد که در آن ماشین هایی بتوانند تمام مواد غذایی و چیزهای دیگر را بسازند و انسان ها مجبور نباشند پنج روز در هفته برای امرار معاش خود کار کنند.

درحالی که بیل گیتس این بار به تغییرات مثبتی که به واسطه فناوری های امروزی و هوش مصنوعی ایجاد می شود، اشاره کرده است، قبلاً به خطرات هوش مصنوعی اشاره کرده بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کار فقط سه روز در هفته می شود!

کار فقط سه روز در هفته می شود!