مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آذر 1402 ساعت 13:302023-12-12بين الملل

دولت رام الله: شهرک نشین ها در لیست تروریستی قرار داده شوند


نخست وزیر تشکیلات خودگردان فلسطین درخواست کرد که شهرک نشین ها در لیست تروریستی قرار داده شده و تابعیت های خارجی آنها از لیست دو تابعیتی ها حذف شود.

- نخست وزیر تشکیلات خودگردان فلسطین درخواست کرد که شهرک نشین ها در لیست تروریستی قرار داده شده و تابعیت های خارجی آنها از لیست دو تابعیتی ها حذف شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد آشتیه، نخست وزیر تشکیلات خودگردان فلسطین در اظهاراتی خواستار این شد که شهرک نشین ها در لیست تروریستی قرار داده شده و تابعیت های خارجی دو تابعیتی ها لغو شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازسایت صدی البلد، آشتیه تاکید کرد: اسراییل باید گذرگاه ها را باز کرده و اجازه دهد کمک ها به نوار غزه منتقل شوند.

نخست وزیر تشکیلات خودگردان فلسطین در ادامه گفت: آمریکا بدون پایبندی به قوانین بین المللی، از اسراییل حمایت بی قیدوشرط می کند.

او افزود: رژیم صهیونیستی غزه را به مکانی غیرقابل زندگی تبدیل کرده و نیروهای این رژیم اشغالگر دست به تخریب برنامه ریزی شده ای در کرانه باختری زدند.

آشتیه با اشاره به اینکه بیش از 100 کشور جهان می خواهند جنگ علیه غزه متوقف شود، گفت: اسراییل باید بداند که راه حل در واقع اصل زمین در ازای صلح است.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت رام الله: شهرک نشین ها در لیست تروریستی قرار داده شوند

دولت رام الله: شهرک نشین ها در لیست تروریستی قرار داده شوند