مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 آذر 1402 ساعت 20:302023-12-18بين الملل

دبیر کل اتحادیه عرب: هدف اسراییل نابودی حماس نیست


اسراییل به اشتباه فکر می کند که می تواند «نکبت دومی» را برای فلسیطینیان به بار آورد، اگر چه هزاران فلسطینی بی گناه را کشته ولی به هیچ وجه نمی ‎تواند رویاهای آن ها را بکشد یا وادار به عقب نشینی کند.

- اسراییل به اشتباه فکر می کند که می تواند نکبت دومی را برای فلسیطینیان به بار آورد، اگر چه هزاران فلسطینی بی گناه را کشته ولی به هیچ وجه نمی ‎تواند رویاهای آن ها را بکشد یا وادار به عقب نشینی کند.

 دبیرکل اتحادیه کشورهای عربی، دوشنبه 26 آذر تاکید کرد، بلکه نابودی و از بین بردن امکانات زندگی برای طولانی مدت در غزه است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازعصر ایران به نقل از العربیه، احمد ابوالغیظ، در رسانه اجتماعی ایکس گفت: هدف اسراییل حذف یک جامعه و نابودی امکانات حیاتی در نوار غزه برای زمانی طولانی است، این اهدافی است که برای هیچ کس پوشیده نیست.

دبیر کل اتحادیه عرب گفت، سران اسراییل اهداف خود را صراحتا اعلام می کنند و بدون شرم می گویند در آینده کشور فلسطین وجود نخواهد داشت و مردم فلسطین حق رهبری بر کشور خود را ندارند.

ابوالغیظ ادامه داد: اسراییل به اشتباه فکر می کند که می تواند نکبت دومی را برای فلسیطینیان به بار آورد، اگر چه هزاران فلسطینی بی گناه را کشته ولی به هیچ وجه نمی ‎تواند رویاهای آن ها را بکشد یا وادار به عقب نشینی کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دبیر کل اتحادیه عرب: هدف اسراییل نابودی حماس نیست

دبیر کل اتحادیه عرب: هدف اسراییل نابودی حماس نیست