مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 آذر 1402 ساعت 10:152023-12-16اقتصادي

یکپارچه گی در ارجاع کار مهندسان حقیقی و حقوقی نظام مهندسی ساختمان استان تهران


معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران طی یادداشتی در کانال شخصی خود به بررسی مسئله یکپارچه گی درارجاع کارمهندسان حقیقی و حقوقی نظام مهندسی ساختمان استان تهران پرداخت.

- معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران طی یادداشتی در کانال شخصی خود به بررسی مسئله یکپارچه گی درارجاع کارمهندسان حقیقی و حقوقی نظام مهندسی ساختمان استان تهران پرداخت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حمید رضا صارمی معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران در کانال شخصی خود نوشت: چندسالی است که ارجاع کار به مهندسان سازمان نظام مهندسی ساختمان با چالش هایی مانند محدودیت در ارجاع روبرو و حل آن دغدغه اکثر همکارانمان در سازمان بود.

لذا برای رفع این چالش و با تاکید بر ضرورت اجرای کامل ماده 12 آیین نامه اجرایی قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان و در راستای اجرای مفاد این ماده قانونی، جلسات مشترکی با سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران و سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات و معاونت شهرسازی و معماری شهرداری تهران برگزار شد که در نهایت خوشبختانه صف ارجاع کار نظارت مهندسان ناظر حقیقی و حقوقی یکپارچه شد.

وی در ادامه نشت: بر این اساس، محدودیت حداکثر متراژ 3500 مترمربع موجود در ارجاع نظارت مهندسان حقیقی اعم از عمران، معماری، تاسیسات برقی و مکانیک نیز رفع شده است و مهندسان حقیقی از تار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یکپارچه گی در ارجاع کار مهندسان حقیقی و حقوقی نظام مهندسی ساختمان استان تهران

یکپارچه گی در ارجاع کار مهندسان حقیقی و حقوقی نظام مهندسی ساختمان استان تهران