مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 آذر 1402 ساعت 14:152023-11-29حوادث

پاکسازی یکی دیگر از کانون های قاچاق سوخت با توقیف 95 مخزن و 80هزار لیتر سوخت


فرمانده انتظامی استان هرمزگان از اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده و شناسایی محل های دپو سوخت قاچاق در چندین محله شهرستان بندرعباس با کشف بالغ بر 80 هزار و 400 لیتر سوخت قاچاق ، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، در ادامه پاکسازی کانون های قاچاق سوخت در هرمزگان، امروز سردار علی اکبر جاویدان فرمانده انتظامی هرمزگان از اجرای یک عملیات بزرگ دیگر در این استان خبر داد و بیان داشت: روز گذشته در ادامه طرح های پاکسازی نقاط و محلات آلوده در دو عملیات منسجم طرح پاکسازی نقاط آلوده  و شناسایی محل های دپو سوخت قاچاق، در چندین محله  شهرستان بندرعباس  اجرا شد.

    وی افزود: در اجرای این طرح ضربتی که با همکاری مأموران تیم عملیاتی یگان امداد و پاسگاه های حسنلنگی و گنو شهرستان بندرعباس،عملیاتی گردید  20 باب چهار دیواری فاقد سکنه مورد شناسایی و در بازدید از محل های دپو ، مقدار 80 هزار و 400 لیتر گازوییل قاچاق کشف و ضبط شد.

این مقام ارشد انتظامی  با اشاره به اینکه در این رابطه یک متهم دستگیرشد، بیان داشت : دودستگاه  موتورسیکلت هوندا و تعداد 95 عدد بشکه های نگهداری سوخت و تعداد 5 دستگاه پمپ برقی تخلیه سوخت توقیف گردید.

    سردار جاویدان ارزش محموله های مکشوفه را بنا به نظر کارشناسان 28 میلیارد ریال عنوان و  تأکید کرد: پلیس با تمام توان و جدیت همواره


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاکسازی یکی دیگر از کانون های قاچاق سوخت با توقیف 95 مخزن و 80هزار لیتر سوخت

پاکسازی یکی دیگر از کانون های قاچاق سوخت با توقیف 95 مخزن و 80هزار لیتر سوخت