مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 آذر 1402 ساعت 11:102023-11-29سياسي

ترک فعل و اقدامات دستگاه ها در اجرای قانون هوای پاک بررسی شد


رییس سازمان حفاظت محیط زیست و تعدادی از معاونین و مدیران این سازمان با حضور در دیوان محاسبات کشور در جلسه کاری مشترک با رییس کل این نهاد نظارتی شرکت کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، رییس سازمان حفاظت محیط زیست و تعدادی از معاونین و مدیران این سازمان با حضور در دیوان محاسبات کشور در جلسه کاری مشترک با رییس کل این نهاد نظارتی شرکت کردند.

سید احمدرضا دستغیب در این نشست طی سخنانی اظهار داشت: دلیل برگزاری این جلسه آن است تا با همکاری و همیاری سازمان حفاظت محیط زیست، ترک فعل ها و اقدامات دستگاه های اجرایی پیرامون اجرای قانون هوای پاک مورد بررسی قرار گیرد.

وی با اشاره به جلساتی که پیش از این میان دیوان محاسبات و سازمان حفاظت محیط زیست برگزار شده بود، گفت: بررسی ترک فعل دستگاه ها باید توام با درنظرگیری محدودیت های آن ها باشد.

وی با بیان این که واقعیت این است که در عمل شاهد عملکرد مناسبی از اجرای قانون هوای پاک و تعهداتی که دستگاه ها باید نسبت به انجام آن داشته باشند نداشتیم ، بیان کرد: این جلسه برای هماهنگی کارگروه ها و کمیته هایی که تا دو هفته آینده به بررسی های کارشناسی در اجرای قانون هوای پاک می پردازند، تشکیل شده است و پس از بررسی کمیته های تشکیل شده به زودی، در نهایت در جلسه ای با حضور دستگاه های مربوطه و سازمان م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترک فعل و اقدامات دستگاه ها در اجرای قانون هوای پاک بررسی شد

ترک فعل و اقدامات دستگاه ها در اجرای قانون هوای پاک بررسی شد