مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 آذر 1402 ساعت 11:462023-12-19سياسي

رییس سازمان بسیج: غزه، قطعه ای از مواجهه بزرگ میان حق و باطل است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از جزیره هرمز، سردار غلامرضا سلیمانی رییس سازمان بسیج مستضعفین کشور امروز در جمع مردم جزیره هرمز اظهار کرد: فرهنگ جهادی یک گنجینه با ارزش معنوی است که متجلی شدن خدمت و ایثار در محضر مردم عزیز و شایسته خدمت کشورمان است و انتقال همان فرهنگ دوران دفاع مقدس در میدان جدیدی است که نام زیبای جهاد خدمت به خود گرفته است و باید قدر این فرهنگ را در میدان عمل بدانیم و بکار ببندیم.

وی با بیان این که اگر یک فرهنگی خیلی خوب باشد اما کاربست عملیاتی نداشته باشد و در صحنه عمل قرار نگیرد، جزو میراث فرهنگی قرار می گیرد اما فرهنگ جهادی میدان خدمت است، تصریح کرد: این فرهنگ ارزشمند برآمده از عمق جان و وجود ملت ایران است.

غرب بدنبال غلبه بر جهان است رییس سازمان بسیج مستضعفین کشور با اشاره به حوادث غزه اظهار کرد: حادثه غزه یک قطعه از مواجهه بزرگ میان حق و باطل است.

باطل که چند صد سالی است توسط غرب با قدرتی که در سایه رنسانس و شکوفایی فکری بدست آورد و سواستفاده نابخردانه از آن به نظام سلطه باطل تبدیل شده است و مظلومان عالم در نقطه مقابل این جریان قرار دارند.

  به گفته سردار سلیمانی، غرب بدنبال مسلط ساختن خود بر شرق است و تمام مخالفت آمریکا با ملت ایران برای جلوگیری از شکوفایی این ملت و قرار نگرفتن در معرض رشد تمدنی و شایستگی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس سازمان بسیج: غزه، قطعه ای از مواجهه بزرگ میان حق و باطل است

رییس سازمان بسیج: غزه، قطعه ای از مواجهه بزرگ میان حق و باطل است