مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 آذر 1402 ساعت 16:402023-11-28فرهنگي

امسال، تیزر رسمی جشنواره عمار با شما!


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از عمارفیلم، جشنواره مردمی فیلم عمار محفلی برای هنرمندان جبهه مقاومت است که با دغدغه های بزرگ در برابر رسانه‎های قدرتمند تلاش دارند تا روزنه‎ای به سمت حقیقت برای مخاطب باز کنند و اتمسفر رسانه ای عدالت خواهانه .

- دبیرخانه جشنواره مردمی فیلم عمار در فراخوانی از عموم مردم و فعالان فرهنگی و هنری سراسر کشور دعوت کرد در طراحی تیزر مردمی چهاردهمین دوره از این جشنواره، مشارکت کنند.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از عمارفیلم، جشنواره مردمی فیلم عمار محفلی برای هنرمندان جبهه مقاومت است که با دغدغه های بزرگ در برابر رسانه‎های قدرتمند تلاش دارند تا روزنه‎ای به سمت حقیقت برای مخاطب باز کنند و اتمسفر رسانه ای عدالت خواهانه و حق طلبانه را در برابر بی عدالتی و ظلم بشکنند.

اکنون دبیرخانه جشنواره مردمی فیلم عمار با توجه به در پیش بودن چهاردهمین دوره از این جشنواره فراخوان طرح تیزر رسمی چهاردهمین جشنواره با محوریت جشنواره عمار و نظم جدید جهانی را منتشر کرد.

مفاهیم:1.

کارکرد های مردمی جشنواره عمار، اکران های مردمی، فیلم ما، سوژه های مردمی و.

2.

جشنواره عمار تریبون انعکاس حماسه و مقاومت ملت ها؛ وقایع و اتفاقاتی که در قاب رسانه های رسمی موجود در جهان دیده نمی شود به ویژه مظل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امسال، تیزر رسمی جشنواره عمار با شما!

امسال، تیزر رسمی جشنواره عمار با شما!