مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آذر 1402 ساعت 15:052023-12-13بين الملل

شرکت کشتیرانی زیم هم هزینه حمل و نقل به سرزمین های اشغالی را افزایش داد


شرکت کشتیرانی زیم رژیم صهیونیستی نیز به دلیل بیم از پاسخ یمنی ها ضمن تغییر مسیر دریایی به سمت سرزمین های اشغالی هزینه حمل و نقل کالا را هم افزایش داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصاد بین الملل خبرگزاری فارس به نقل از وبگاه اقتصادی عبری گلوبز ، شرکت کشتیرانی اسراییلی زیم اعلام کرد که با توجه به تهدیدهای یمن در دریای سرخ و خلیج عدن که باعث طولانی شدن سفر و افزایش هزینه های حمل و نقل کشتی ها به مقصد اسراییل(سرزمین های اشغالی) می شود، قیمت حمل و نقل از آسیا به مدیترانه را افزایش می دهد.

زیم در بیانیه ای گفت: با توجه به تداوم تهدید امنیتی در دریای سرخ و خلیج عدن پس از حملات یمن، قیمت حمل و نقل از آسیا به دریای مدیترانه در اسرع وقت افزایش خواهد یافت.

این شرکت ادعا کرد که تهدید یمن در مسیر تجارت بین المللی روی می دهد و تمام شرکت های کشتیرانی فعال در منطقه را تحت تأثیر قرار می دهد  و برخی از آنها اقدامات مشابهی را انجام داده اند.

این در حالی است که سخنگوی نیروهای مسلح یمن بارها تاکید کرده است که تنها کشتی های اسراییلی و عازم رژیم صهیونیستی در معرض تهدید صنعاء قرار دارند و غیر از آنها می توانند در کمال امنیت در این آبراهه بین المللی به مسیر خود ادامه دهند و تاکنون نیز حادثه امنیتی برای کشتی غیروابسته به رژیم صهیونیستی در باب المندب رخ نداده ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرکت کشتیرانی زیم هم هزینه حمل و نقل به سرزمین های اشغالی را افزایش داد

شرکت کشتیرانی زیم هم هزینه حمل و نقل به سرزمین های اشغالی را افزایش داد