مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 آذر 1402 ساعت 21:252023-12-01سياسي

تنگسیری: شناورهایی ساخته ایم که در دنیا نظیر ندارد


فرمانده نیروی دریایی سپاه با اشاره به تولید تجهیزات جنگ افزارهای بومی گفت: جوانان ما در نیروی دریایی سپاه، طراحی و تولید شناورهایی را انجام داده اند که در دنیا بی نظیر است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از تسنیم، فرماندهان عالی رتبه نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و ارتش کشور سلطنت عمانی روز جمعه در دیداری مهم به اهمیت روابط دریایی 2 کشور و نقش مهم آن در تامین امنیت همه جانبه و ثبات منطقه پرداختند.

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در این دیدار که با حضور سرتیپ ستاد حامد بن عبدالله بن احمد البلوشی معاون عملیات ستادکل ارتش عمان همراه بود، اظهار داشت: تامین امنیت تنگه راهبردی هرمز با کشورهای منطقه است و حضور بیگانگان تنها برای ایجاد تفرقه بین ملت های مسلمان است.

دریادار پاسدار علیرضا تنگسیری افزود: دلایل حضور بیگانگان ایجاد درگیری، تفرقه، فروش سلاح و غارت منابع این مناطق مهم از جهان است.

وی تصریح کرد: همیشه به دنبال وحدت و همگرایی بین ملت های مسلمان بوده ایم و از دیرباز با برادرانمان در کشور دوست و برادر سلطنت عمان نیز روابط بسیار خوبی داشته ایم و در جنگ هشت ساله تحمیلی هم در مقابل رژیم بعث، این کشور از ایران حمایت و کمک های خوبی کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تنگسیری: شناورهایی ساخته ایم که در دنیا نظیر ندارد

تنگسیری: شناورهایی ساخته ایم که در دنیا نظیر ندارد