مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 آذر 1402 ساعت 17:252023-12-17سياسي

شهید گمنام با لالایی جانسوز مادر شهید جاویدالاثر آرام گرفت


مهر امسال که گذشت، 37 سال چشم انتظاری زهرا خانم برای آمدن احمد عزیزش کامل شد، اما احمد نیامد که نیامد و امروز این مادر شهید جاویدالاثر برای شهید گمنام فکه لالایی جانسوزی خواند و برایش مادری کرد.

-   تلاش دانشجویان دانشکده فنی برای استقبال از شهید گمنام ساعت 10 و نیم صبح به دانشکده فنی می رسم، حیاط آب و جارو شده دانشکده را با گونی، برگ های نخل و ریسه های سیاه، سرخ و سبز تزیین کرده اند، تعدادی از دانشجویان موکب ها را برای استقبال از همراهان شهید آماده می کنند.

به سمت مزار شهید گمنام می روم، دور تا دور مزار را پر از گل کرده اند، توی قبر را نگاه می کنم، دیواره ها را سیاه پوش کرده اند و یک گلدان پر از گل های نرگس را هم کف قبر گذاشته اند.

کرمانی ها برای شهید گمنام فکه سنگ تمام گذاشتند از دانشکده فنی به سمت مسجد امیرالمومنین(ع) و حضرت فاطمه زهرا(س) می روم که در کوچه 14 بلوار جمهوری اسلامی و نزدیک دانشکده است.

مردم زیادی برای استقبال و تشییع شهید گمنام به مسجد آمده اند، داخل مسجد پر شده است و جمع زیادی در کوچه ایستاده اند.

فاطمه زاده ده بالایی دانشجوی آمار دانشگاه شهید باهنر کرمان است با تعدادی از دوستانش به مراسم آمده، آن هم با دست پر، می گوید: رزق هایی با همکاری بچه های بسیج و بچه های هیئت دانشگاه را برای دانشجویان آماده کرده ایم که در ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهید گمنام با لالایی جانسوز مادر شهید جاویدالاثر آرام گرفت

شهید گمنام با لالایی جانسوز مادر شهید جاویدالاثر آرام گرفت