مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 آذر 1402 ساعت 07:502023-11-28بين الملل

نامه ایران در رد ادعای رژیم اسراییل درباره ماهواره نور 3


نماینده دائم جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل تاکید کرد هدف رژیم اسراییل از طرح ادعای نقض قطعنامه شورای امنیت بدست ایران، منحرف کردن توجه جامعه جهانی از جنایات فجیعی است که این رژیم در نوار غزه در حال ارتکاب است.

- به گزارش­ تابناک به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، از نیویورک‏، جمهوری اسلامی ایران با ارسال نامه ای به دبیرکل سازمان ملل متحد و رییس شورای امنیت و در پاسخ به نامه اخیر نماینده رژیم صهیونیستی به رییس شورای امنیت، ادعای نماینده این رژیم را مبنی براینکه پرتاب ماهواره نور 3 به فضا توسط ماهواره بر قاصد نقض قطعنامه 2231 شورای امنیت سازمان ملل متحد (2015) است، رد کرد.

در نامه نماینده دائم جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل آمده است: ادعای نماینده رژیم صهیونیستی کاملاً بی اساس است، زیرا ایران هرگز هیچ گونه فعالیت مغایر با قطعنامه 2231 (2015) شورای امنیت انجام نداده است.

ایران بار ها و بار ها به صراحت اعلام کرده که تمامی فعالیت های مربوط به برنامه های موشکی و فضایی اش کاملاً مطابق با حقوق مشروع این کشور تحت قوانین بین المللی است، علاوه بر این، ایران همواره تاکید کرده که برنامه های موشکی و فضایی اش خارج از محدوده و صلاحیت قطعنامه 2231 شورای امنیت (2015) و پیوست های آن است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نامه ایران در رد ادعای رژیم اسراییل درباره ماهواره نور 3

نامه ایران در رد ادعای رژیم اسراییل درباره ماهواره نور 3