مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 آذر 1402 ساعت 17:202023-11-24بين الملل

اردوغان: اسراییل مرتکب جنایات جنگی می شود


اردوغان امروز (جمعه) گفت، رژیم صهیونیستی با قطع دسترسی مردم غزه به نیازهای اولیه شامل برق، آب آشامیدنی و غذا در این منطقه دست به جنایات جنگی می زند.

- اردوغان امروز (جمعه) گفت، رژیم صهیونیستی با قطع دسترسی مردم غزه به نیازهای اولیه شامل برق، آب آشامیدنی و غذا در این منطقه دست به جنایات جنگی می زند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری آناتولی، رجب طیب اردوغان، رییس جمهوری ترکیه همچنین گفت: اسراییل که با قطع برق، آب و غذا مرتکب جنایت جنگی می شود، با قطع ارتباط مردم غزه با خارج، تلاش می کند تا از شنیده شدن ظلم علیه مردم غزه جلوگیری کند.

وی با بیان اینکه بیش از 60 خبرنگار تاکنون در جریان حملات رژیم صهیونیستی کشته شدند، گفت: غیرنظامیانی که اسراییل عمدا آنها را هدف قرار می دهد به کودکان و زنان محدود نمی شوند.

اسراییل همچنین روزنامه نگارانی را می کشد که تلاش می کنند فاجعه انسانی غزه را با وجود همه دشواری ها و سختی ها برای جهانیان فاش کنند.

رییس جمهوری ترکیه با انتقاد از برخی از رسانه ها که از رژیم صهیونیستی حمایت می کنند، گفت: بسیاری از این رسانه ها با اشاره به هفتم اکتبر از بیان جنایات اسراییل علیه بشریت و جنایات ارتکابی جنگی از سوی این رژیم در غزه امتناع کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اردوغان: اسراییل مرتکب جنایات جنگی می شود

اردوغان: اسراییل مرتکب جنایات جنگی می شود