مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آذر 1402 ساعت 09:252023-12-13بين الملل

نازی تر از هیتلر


تحریف واقعه تاریخی هولوکاست به نفع یهودیان به صورتی که آنها را تنها قربانیان این واقعه جلوه دهد، خود تبدیل به دستاویزی شد تا رژیم صهیونیستی با استفاده از آن همه جنایت های بعدی خود را زیر سایه این مظلومیت ساختگی توجیه کند.

- تحریف واقعه تاریخی هولوکاست به نفع یهودیان به صورتی که آنها را تنها قربانیان این واقعه جلوه دهد، خود تبدیل به دستاویزی شد تا رژیم صهیونیستی با استفاده از آن همه جنایت های بعدی خود را زیر سایه این مظلومیت ساختگی توجیه کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فرهیختگان نوشت: مترجم کتاب هولوکاست، پیگرد و کشتار یهودیان اثر الکساندر براکل را با این جمله آغاز می کند: به یاد پسربچه ای یهودی که هیچ کس از مرگش خبردار نشد و به این صورت همه چیز برای ساخت یک تراژدی تمام عیار که پایه های مشروعیت رژیم صهیونیستی را پی ریزی کند، فراهم می شود.

جنایات رژیم صهیونیستی نه از اشغال خاک فلسطین و ساخت دولت جعلی اسراییل، بلکه از زمانی شروع شد که همه کشته شدگان و ستم دیدگان جنگ جهانی دوم را از تاریخ محو و جهان را به این باور رساند که برای یهودی آواره مظلوم اشک بریزند.

تحریف این واقعه تاریخی به نفع یهودیان به صورتی که آنها را تنها قربانیان هولوکاست جلوه دهد، خود تبدیل به دستاویزی شد تا رژیم صهیونیستی با استفاده از آن همه جنایت های بعدی خود را زیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نازی تر از هیتلر

نازی تر از هیتلر