مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 آذر 1402 ساعت 18:452023-11-26دانش

پیوست فرهنگی توسعه استان های زاگرس نشین در شورای عالی انقلاب فرهنگی تصویب شود


در سفر رییس جمهور به استان پیشنهادی مبنی بر تشکیل ستاد توسعه استان های زاگرس نشین صورت گرفت و اکنون توسعه استان های زاگرس نشین در مصوبات و دستور کار شورای انقلاب فرهنگی قرار گیرد.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: در سفر رییس جمهور به استان پیشنهادی مبنی بر تشکیل ستاد توسعه استان های زاگرس نشین صورت گرفت و اکنون توسعه استان های زاگرس نشین در مصوبات و دستور کار شورای انقلاب فرهنگی قرار گیرد.

غلامعلی حیدری امروز، پنجم آذرماه در جلسه شورای فرهنگ عمومی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه وحدت و همدلی از نقاط قوت مردم استان به شمار می رود، اظهار کرد: مردم در استقبال از رییس جمهور شگفتی آفریدند، به طوری که بعد از سفر مقام معظم رهبری در دهه 70، تا به حال استقبال بی نظیری در تاریخ چهارمحال و بختیاری اتفاق نیفتاده بود، گر چه بعد از حضور رییس جمهور در اجلاس سران کشورهای اسلامی، این استقبال بی نظیر علاوه بر بازخورد بالای ملی، در سطح بین المللی بازتاب بسیار خوبی داشت.

استاندار چهارمحال و بختیاری افزود: البته این استقبال مسئولیت خدمتگزاران را چند برابر می کند، زیرا مردم شایسته خدمت هستند.

حیدری در ادامه گفت: بر خلاف استعداد، توانمندی و ظرفیت های موجود، مشکلاتی در استان وجود دارد، در بسیاری از استان ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیوست فرهنگی توسعه استان های زاگرس نشین در شورای عالی انقلاب فرهنگی تصویب شود

پیوست فرهنگی توسعه استان های زاگرس نشین در شورای عالی انقلاب فرهنگی تصویب شود