مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 آذر 1402 ساعت 14:252023-12-19سياسي

تشریح گزارش عملکرد مرکز پژوهش ها در دوره مجلس یازدهم


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، بابک نگاهداری رییس مرکز پژوهش های مجلس در نشست علنی امروز سه شنبه (28 آذر) مجلس شورای اسلامی با اشاره به عملکرد این مرکز در دوره مجلس یازدهم ضمن بیان رویکرد ها و اقدامات تحولی صورت گرفته و رشد قابل توجه کمی و کیفی .

- رییس مرکز پژوهش های مجلس گزارش عملکرد این مرکز در دوره مجلس یازدهم را تشریح کرد.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، بابک نگاهداری رییس مرکز پژوهش های مجلس در نشست علنی امروز سه شنبه (28 آذر) مجلس شورای اسلامی با اشاره به عملکرد این مرکز در دوره مجلس یازدهم ضمن بیان رویکرد ها و اقدامات تحولی صورت گرفته و رشد قابل توجه کمی و کیفی تولیدات مرکز پژوهش های مجلس، گفت: در این بخش ما با 2 تا 3 برابر شدن کمی تولیدات مواجه هستیم.

وی با اشاره به ارزیابی و داوری مقایسه ای با دوره های قبل، گفت: از نظر کیفی گزارشات این دوره رتبه اول و گزارش های دوره آقای احمد توکلی رتبه دوم را به دست آوردند.

نگاهداری با اشاره به تغییر رویکرد مرکز پژوهش های مجلس از کارگزار پیرو به کارفرمای پیشرو، افزود: به عنوان مثال در این بخش تهیه برنامه هفتم توسعه پیشنهادی، منشور هم آفرینی ایران آینده، منشور حکمرانی مردمی، دبیرخانه دائمی مبارزه با فقر، فساد و تبعیض مدنظر قرار گرفت و پیرو راه اندازی دبیرخانه دائمی مب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشریح گزارش عملکرد مرکز پژوهش ها در دوره مجلس یازدهم

تشریح گزارش عملکرد مرکز پژوهش ها در دوره مجلس یازدهم