مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 آذر 1402 ساعت 14:552023-12-02اقتصادي

درآمد گمرک یزد از مرز نیم همت گذشت


مجموع درآمدهای گمرک یزد در 8 ماهه نخست سال جاری به 6 هزار و 598 میلیارد ریال رسید که شامل بیش از 2 هزار و 959 میلیارد ریال پرداخت قطعی و 3 هزار و 639 میلیارد ریال ضمانت نامه بانکی است.

- ایسنا/یزد مدیر کل گمرک استان یزد گفت: مجموع درآمدهای گمرک یزد در 8 ماهه نخست سال جاری به 6 هزار و 598 میلیارد ریال رسید که شامل بیش از 2 هزار و 959 میلیارد ریال پرداخت قطعی و 3 هزار و 639 میلیارد ریال ضمانت نامه بانکی است.

محمد حسین سلمانی در گفت وگو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد: شش هزار و 598 میلیارد ریال دریافت قطعی گمرک یزد به خزانه وایز شده، همچنین در این مدت بیش از یک هزار و 801 میلیارد ریال مالیات بر ارزش افزوده و 747 میلیارد ریال حقوق ورودی سایر کالاها در گمرک یزد وصول شده است.

وی ادامه داد: گمرک یزد همچنین برای جبران کمبود نقدینگی و کمک به واحدهای تولیدی، فعالان اقتصادی مجاز و شرکت های دانش بنیان و نوآور بیش از 3 هزار و 639 میلیارد ریال ضمانت نامه بانکی به جای پرداخت قطعی از واردکنندگان دریافت کرده که این میزان بیش از پرداخت قطعی وصولی است.

سلمانی افزود: دریافت ضمانت نامه بانکی بخشی از تسهیلات گمرک به واحدهای تولیدی و فعالان اقتصادی مجاز است که طبق آن واردکنندگان می توانند کالای خود را با ارائه ضمانت نامه بانکی از گمرک ترخیص و حقوق و عوارض گمرکی را در پایان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درآمد گمرک یزد از مرز نیم همت گذشت

درآمد گمرک یزد از مرز نیم همت گذشت