مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 آذر 1402 ساعت 11:052023-12-02ورزشي

کاوه: سازمان لیگ کشتی، بی کیفیت ترین سازمان لیگ تمام رشته های ورزشی بوده است +فیلم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجو، میثم کاوه سرپرست تیم انبوه سازان هوتن پس از شکست مقابل بانک شهر در فینال لیگ کشتی آزاد گفت: قهرمانی بانک شهر را به آقای یاری رییس سازمان لیگ تبریک می گویم علیرضا دبیر رییس فدراسیون گفت در حقتان ناداوری شده است .

- کاوه: سازمان لیگ کشتی، بی کیفیت ترین سازمان لیگ تمام رشته های ورزشی بوده است +فیلم سرپرست تیم انبوه سازان هوتن گفت: سازمان لیگ کشتی، بی کیفیت ترین سازمان لیگ تمام رشته های ورزشی بوده است.

خودشان نمی دانستند که لیگ کدام روز برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجو، میثم کاوه سرپرست تیم انبوه سازان هوتن پس از شکست مقابل بانک شهر در فینال لیگ کشتی آزاد گفت: قهرمانی بانک شهر را به آقای یاری رییس سازمان لیگ تبریک می گویم علیرضا دبیر رییس فدراسیون گفت در حقتان ناداوری شده است نمی دانم آقای یاری شب می خواهد چجوری بخوابد.

میثم کاوه درخصوص نایب قهرمانی اظهار کرد: این کار برنامه ریزی شده بود که یک تیم قهرمان شود من کسانی را که باعث شدند کاپ قهرمانی را یک تیم دیگر بالا ببرد، نمی بخشم مشخص نیست که سال بعد در لیگ شرکت کنیم.

کاوه ادامه داد: وقتی می دانیم ما قهرمان شدیم ولی آقای یاری و داوران رای را بر می گردانند، به چه دلیل باید جام دوم را بالا ببریم؟ سرپرست تیم انبوه سازا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاوه: سازمان لیگ کشتی، بی کیفیت ترین سازمان لیگ تمام رشته های ورزشی بوده است +فیلم

کاوه: سازمان لیگ کشتی، بی کیفیت ترین سازمان لیگ تمام رشته های ورزشی بوده است +فیلم