مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آذر 1402 ساعت 20:402023-12-20سياسي

25 درصد اعتبارات کردستان به حوزه راه های روستایی اختصاص دارد


رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کردستان از اختصاص 25 درصد اعتبارات استانی در سال جاری برای توسعه راه های روستایی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، اکبر محمدی شامگاه امروز در مراسم گرامیداشت هفته حمل و نقل در سنندج با تبریک این هفته، اظهار داشت: حمل و نقل یکی از بنیادهای اساسی در انقلاب ها و تحولات مدنیت به شمار می رود.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کردستان با تأکید بر اینکه در در طول تاریخ حمل و نقل تاثیر بسیار زیادی در قوام و دوام کشور در زمینه های مختلف داشته است، افزود: یکی از پایه های انقلاب صنعتی حمل و نقل و گونه های جدید آن است و امروز یکی از دگرگونه های اساسی در توسعه، دگرگونی در زمینه حمل و نقل است.

وی با بیان اینکه به جد پیگیر توسعه سیستم حمل و نقل و جوانب آن در استان هستیم، خاطرنشان کرد: در مجموع مصوبات سفر دور اول و دوم رییس جمهور به استان 10 هزار میلیارد تومان آن به بخش حمل و نقل اختصاص یافته است.

محمدی همچنین از اختصاص 25 درصد اعتبارات استانی در سال جاری برای توسعه راه های روستایی خبر داد.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کردستان در ادامه با بیان اینکه حمل و نقل بستری را برای انتقال مسافر مهیا می کند که یکی از نیازهای حیاتی است، گفت: هرچه  زیرساخت ناوگان و پرسنل در سیستم حمل و نقل قوی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

25 درصد اعتبارات کردستان به حوزه راه های روستایی اختصاص دارد

25 درصد اعتبارات کردستان به حوزه راه های روستایی اختصاص دارد