مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 آذر 1402 ساعت 11:552023-12-03ورزشي

مشکلات استادیوم آزادی کرمانشاه را ظرف 2 هفته مرتفع کنید


سازمان لیگ فوتبال کشور طی نامه ای به هیات فوتبال استان و مدیرعامل باشگاه بعثت کرمانشاه، هشدار داد که ظرف مدت دو هفته باید مشکلات استادیوم آزادی را برای بازی های خانگی تیم فوتبال بعثت رفع کند.

- ایسنا/کرمانشاه سازمان لیگ فوتبال کشور طی نامه ای به هیات فوتبال استان و مدیرعامل باشگاه بعثت کرمانشاه، هشدار داد که ظرف مدت دو هفته باید مشکلات استادیوم آزادی را برای بازی های خانگی تیم فوتبال بعثت رفع کند.

کیومرث لرستانی مدیر تیم دسته دومی بعثت کرمانشاه در گفت و گو با ایسنا، در این رابطه اظهارکرد: در روزهای گذشته نامه ای از سوی سازمان لیگ به استان رسیده مبنی بر اینکه مشکلات موجود در استادیوم آزادی به عنوان محل بازی های خانگی تیم بعثت کرمانشاه باید رفع شود.

وی افزود: تاکنون حدود هشت هفته از رقابت های لیگ را پشت سر گذاشته ایم و طی این مدت تعدادی از تیم هایی که به کرمانشاه آمده اند و میزبان آنها بوده ایم، از شرایط نامناسب این استادیوم گلایه کرده اند و نارضایتی خود را به سازمان لیگ اعلام داشته اند.

مدیر تیم بعثت کرمانشاه گفت: سازمان لیگ هم طی مکاتبه ای خطاب به ما و هیات فوتبال درخواست کرده که ظرف مدت دو هفته باید این مشکلات را رفع کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکلات استادیوم آزادی کرمانشاه را ظرف 2 هفته مرتفع کنید

مشکلات استادیوم آزادی کرمانشاه را ظرف 2 هفته مرتفع کنید