مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 آذر 1402 ساعت 14:252023-12-07دانش

دانشجویانی که ازدواج کنند در کارخانه های بروجرد مشغول کار می شوند


نخبگان و دانشجویانی که قصد ازدواج داشته و مشکل اشتغال دارند، در کارخانجات شهرستان بروجرد برای آنها کار مهیا می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بروجرد مسلم مرادی ظهر امروز در مراسم روز دانشجو که در دانشگاه آزاد اسلامی بروجرد برگزار شد، بیان کرد: دانشجو باید سیاسی و با بصیرت عمل کند.

وی اظهار داشت: دانشجوی متعهد، آرمان خواه و باید دنبال طلب علم باشد، تشکیل تمدن فراگیر اسلامی، مشقات فراوان دارد و برای رسیدن به دولت اسلامی تلاش های فراوان باید کرد، فلسفه تشکیل تمدن اسلامی رساندن انسان به کمال است.

وی با اشاره به اینکه سالهاست که دشمنان برای تسخیر ذهن و فکر جوانان و دانشجویان برنامه ریزی می کنند، عنوان کرد: دشمنان در اغتشاشات سال گذشته تلاش فراوان کردند تا ملت ایران را به زانو درآورند، دشمنان با شعار زن، زندگی، آزادی که خودشان هیچ اعتقادی به این شعار نداشتند ایران را به آشوب کشیدند.

فرماندار بروجرد گفت: دانشجو باید روشنفکر، مسلمان و متدین باشد، دانشجو باید روزانه از مسؤولان مطالبات خود را درخواست کند، همه آحاد مردم از دانشجویان و نخبگان و اساتید دانشگاه باید برای اعتلای ایران اسلام تلاش کنند.

مرادی افزود: در کشورهای غربی میانگین حدود 40 درصد جمعیت حرام زادگی وجود دارد و این حرام زادگی باعث شده ارزش های انسانی مخدوش شود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشجویانی که ازدواج کنند در کارخانه های بروجرد مشغول کار می شوند

دانشجویانی که ازدواج کنند در کارخانه های بروجرد مشغول کار می شوند