مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 آذر 1402 ساعت 14:102023-12-04اقتصادي

کشاورزی دانش بنیان گامی موثر در راستای ارتقای بهره وری است


رییس سازمان جهاد کشاورزی استان همدان با بیان اینکه در راستای کشاورزی دانش بنیان اقدامات درخوری در استان انجام شده است گفت: تحقق کشاورزی دانش بنیان؛ -   به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، رضا بهراملو ظهر امروز در افتتاحیه نمایشگاه پژوهش و فناوری ضمن گرامیداشت هفته پژوهش و فناوری با بیان اینکه در راستای کشاورزی دانش بنیان اقدامات درخوری در استان انجام شده است اظهار کرد: نقشه راه کشاورزی در 21 تخصص با همکاری محققان، دانشگاهیان، تشکلات و کارشناسان در راستای کشاورزی پژوهشی تدوین شده است.

  وی در ادامه با اشاره به اینکه بهره گیری از تجارب کشاورزان نمونه ملی و اخذ نظر گروه یاوران تولید در ارتقای بهره وری نقش بسزایی دارد تصریح کرد: ارتقای فعالیت های علمی نیز به جد دنبال می شود.

  رییس سازمان جهاد کشاورزی استان همدان خاطرنشان کرد: با وجود محدودیت منابع راهی جزء حرکت به سوی کشاورزی دانش بنیان نیست به نحوی که این مهم با گسترش همکاری های جهاد کشاورزی و دانشگاه ها در دستور کار است.

وی افزود: تعامل سازنده و کم نظیری با دانشگاه های استان به ویژه دانشگاه بوعلی سینا صورت گرفته همچون اقدامات مشترک و برگزاری همایش ها از جمله همایش علف های هرز و آب های نامتعارف.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشاورزی دانش بنیان گامی موثر در راستای ارتقای بهره وری است

کشاورزی دانش بنیان گامی موثر در راستای ارتقای بهره وری است