مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 آذر 1402 ساعت 09:352023-12-10اجتماعي

نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی در مدارس بوشهر برگزار می شود


مدیرکل آموزش وپرورش استان بوشهر گفت؛ برنامه ها و نمایشگاه هایی با محوریت فعالیت های پژوهشی و فناورانه در هفته پژوهش در مدارس استان برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر،علی موحدی مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر صبح امروز در آیین نواختن زنگ پژوهش و فناوری در مدرسه حوا بوشهر، اظهار داشت: پژوهش و تحقیق یکی از ارکان مهم هر کشور برای دست یابی به قله های رفیع علمی محسوب می شوند.

موحدی با اشاره به اینکه امسال شعار هفته پژوهش وفناری، پژوهش وفناوری پیشران رشد تولید و مهار تورم است، بیان کرد: برنامه ها و نمایشگاه هایی با محوریت فعالیت های پژوهشی و فناورانه از روز 19 تا 25 آذر ماه در مدارس استان برگزار می شوند.

وی با بیان اینکه دانش آموزان این استان همواره در بخش پژوهش موفق عمل کرده اند، گفت: اگر در تقویم هفته ای به نام پژوهش نام گذاری شده است، به این معنا نیست که پژوهش مختص یک روز خاص است؛ بلکه هر روز، روز پژوهش است.

  مدیرکل آموزش وپرورش استان بوشهر با اشاره به اینکه پژوهش ضامن پیشرفت کشور است، افزود: دانش آموزی که همراه با درس خواندن اقدام به پژوهش کند، قطع به یقین در یادگیری موفق تر است و مطالب درسی جدیدی که فرا می گیرد ماندگاری بیشتری خواهد داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی در مدارس بوشهر برگزار می شود

نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی در مدارس بوشهر برگزار می شود