مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 آذر 1402 ساعت 10:052023-12-05اجتماعي

مدارس نوبت بعدازظهر ماهشهر و خرمشهر غیرحضوری شد


سخنگوی کمیته اضطرار آلودگی هوای خوزستان از غیرحضوری شدن نوبت بعد از ظهر امروز تمام مقاطع تحصیلی مدارس شهرستان های ماهشهر و خرمشهر به دلیل آلودگی هوا خبر داد.

- ایسنا/خوزستان سخنگوی کمیته اضطرار آلودگی هوای خوزستان از غیرحضوری شدن نوبت بعد از ظهر امروز تمام مقاطع تحصیلی مدارس شهرستان های ماهشهر و خرمشهر به دلیل آلودگی هوا خبر داد.

داوود میرشکار اظهار کرد: طبق گزارش هواشناسی تا روز پنجشنبه جو پایدار خواهد بود بنابراین رصد آلودگی در این روزها ساعت به ساعت انجام می شود زیرا جو پایدار به ماندگاری آلودگی ها و مشکلاتی که رخ می دهد کمک می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: اواخر شب گذشته سیکل ترکیبی آلودگی از غروب افزایشی بوده و با طلوع آفتاب به تدریج روند کاهشی است.

میرشکار بیان کرد: بنابراین شب گذشته تصمیم گرفته شد مهدهای کودک و مدارس ابتدایی اهواز، کارون و باوی تعطیل شوند زیرا دیشب سطح آلایندگی این شهرها بالا بود اما اکنون روند کاهشی شده است.

سخنگوی کمیته اضطرار آلودگی هوای خوزستان گفت: به دلیل افزایش آلودگی و قرار گرفتن هوای شهرستان های ماهشهر و خرمشهر در وضعیت قرمز، کلیه مقاطع تحصیلی مدارس این شهرستان ها در نوبت بعد از ظهر امروز (14 آذرماه) غیرحضوری شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدارس نوبت بعدازظهر ماهشهر و خرمشهر غیرحضوری شد

مدارس نوبت بعدازظهر ماهشهر و خرمشهر غیرحضوری شد