مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 آذر 1402 ساعت 12:252023-12-14سياسي

گزارش تحقیق و تفحص از حقوق های نجومی رسیدگی شود


یک عضو هیات تحقیق و تفحص از حقوق های نجومی در مجلس، گفت: توقع ما از هیأت رییسه مجلس این است که در بررسی گزارش هیأت تحقیق و تفحص به صحن تسریع شود و در به نتیجه رساندن آن همه ظرفیت های مجلس به کار گرفته شود.

- یک عضو هیات تحقیق و تفحص از حقوق های نجومی در مجلس، گفت: توقع ما از هیأت رییسه مجلس این است که در بررسی گزارش هیأت تحقیق و تفحص به صحن تسریع شود و در به نتیجه رساندن آن همه ظرفیت های مجلس به کار گرفته شود.

روح الله نجابت در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به ضرورت تسریع در رسیدگی به گزارش سایت قطره و به نقل ازهیات تحقیق و تفحص از حقوق های نجومی در صحن مجلس، بیان کرد: یکی از اقدامات خوب مجلس شورای اسلامی ورود به مسأله حقوق های نجومی بود.

طرح تحقیق و تفحص از حقوق های نجومی در سال گذشته تصویب شد و مسیری را طی کرد و امروز خرسندیم که با شناخت مشکلات به تصویر روشنی از مسأله رسیده ایم.

گزارش هیأت نهایی شده و در نوبت ارائه به صحن علنی است.

وی اظهار کرد: البته امکان ارائه گزارش پیش از ورود مجلس به بررسی و تصویب برنامه هفتم توسعه نیز وجود داشت اما مجلس شورای اسلامی وارد بررسی و تصویب برنامه هفتم توسعه شد.

کارهای خوبی در تحقیق و تفحص از حقوق های نجومی صورت گرفت که با توجه به منع قانونی، نتایج آن پس از قرائت گزارش در صحن، منتشر خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گزارش تحقیق و تفحص از حقوق های نجومی رسیدگی شود

گزارش تحقیق و تفحص از حقوق های نجومی رسیدگی شود