مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 آذر 1402 ساعت 14:352023-11-26بين الملل

بازی دوسر باخت سیاست مدار قاتل در سراب جنگ غزه


بایدن مدعی بود سیاست خارجی، تبدیل به مزیت او در مقابل ترامپ و دیگر رقبایش خواهد شد اما نقش پررنگ آمریکا در وقوع و استمرار دو جنگ اوکراین و غزه، - فارس پلاس؛ دیگر رسانه ها - نورنیوز نوشت: رییس جمهور آمریکا تبدیل به نماد یک سیاست مدار شکست خورده، ناتوان و بحران ساز در این کشور و بلکه در جهان شده است.

آخرین نظرسنجی های صورت گرفته در ایالات مهم و سرنوشت ساز مانند پنسیلوانیا، میشیگان، آریزونا، نوادا و جورجیا نشان دهنده افت شدید محبوبیت بایدن پس از جنگ غزه و شکست قطعی او در این ایالات تاکنون است.

بدیهی است که بخش قابل توجهی از شهروندان آمریکایی، خصوصا جوامع مسلمان و لاتین تبار نه تنها نسبت به رویکرد بایدن در حمایت از نسل کشی در غزه شدیدا ناراضی هستند، بلکه حاضر نیستند بار دیگر آرای خود را در سبد رای دموکرات ها به گردش در بیاورند.

همین مسئله منجر به هشدارهای پنهان اما محسوس سران حزب دموکرات به رییس جمهور جنگ طلب این کشور شده است.

بایدن مدعی بود سیاست خارجی، تبدیل به مزیت او در مقابل ترامپ و دیگر رقبایش خواهد شد اما نقش پررنگ آمریکا در وقوع و استمرار دو جنگ اوکراین و غزه، بر همگان اثبات کرده که بایدن حتی نماد عقلانیت  حداقلی در حوزه سیاست خارجی نیز محسوب نمی شود! مردم آمریکا نگران کاهش بیشتر قدرت خرید خود ناشی از تورم هستند و بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازی دوسر باخت سیاست مدار قاتل در سراب جنگ غزه

بازی دوسر باخت سیاست مدار قاتل در سراب جنگ غزه