مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 آذر 1402 ساعت 15:102023-11-27سياسي

بنایی نداریم به ارث های رسیده بپردازیم


معاون سیاسی اجتماعی استانداری آذربایجان شرقی گفت: دولت سیزدهم هر وعده ای در این دو سال داده به آن عمل کرده است و با وجود اینکه فشارهایی از گذشته به ارث رسیده، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، تراب محمدی ظهر امروز در دوره آموزشی انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری، با اشاره به اینکه بخشداران، مجریان دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری هستند، اظهار کرد:  با توجه به اینکه مسئولیت صفر تا صد حوزه انتخابیه بر عهده بخشداران است، باید با قانون جدید انتخابات به طور کامل آشنا بوده و بر آن مسلط باشند و طبق قانون عمل نمایند.

معاون سیاسی اجتماعی استانداری آذربایجان شرقی یکی از اهداف این آموزش ها را وحدت رویه دانست و گفت: همه باید بدانیم که در یک کشور و یک انتخابات واحد برگزار می کنیم و اینگونه نباشد که هر فرد با سلیقه خودش عمل کند.

محمدی به ترکیب هیات های اجرایی اشاره کرد و بیان داشت: هیئت های اجرایی منتخبی از اقشار مختلف مردم است که طبق قانون انتخاب شده اند و اگر موردی هم وجود داشته باشد هیئت نظارت به عنوان ناظر به آن ورود می کند.

معاون سیاسی اجتماعی استانداری آذربایجان شرقی با تاکید بر اینکه گفتمان غالب دولت، خدمتگزاری و حل مشکلات مردم است گفت: در بخشداری ها و فرماندا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بنایی نداریم به ارث های رسیده بپردازیم

بنایی نداریم به ارث های رسیده بپردازیم