مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 آذر 1402 ساعت 14:152023-11-27بين الملل

بمباران غزه با 40 هزار تن بمب


نماینده جهاد اسلامی فلسطین در ایران به ریخته شدن هزاران تن بمب در غزه در 48 روز اشاره کرد و گفت: با ریخته شدن 40 هزار تن در این مدت در غزه همه زیرساخت های این منطقه از بین رفته و نابود است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، ناصر ابوشریف، نماینده جهاد اسلامی در ایران ظهر امروز در برنامه بزرگداشت هفته بسیج با تاکید بر اینکه وقایع فلسطین با توجه به ماهیت آن فقط نیاز به همدردی ندارد، اظهار کرد: عمق این وقایع مربوط به همه جهان است به همین دلیل است که واکنش ها علیه آن هم در همه نقاط جهان روی داد.

نماینده جهاد اسلامی فلسطین دلیل واکنش دیوانه وار رژیم صهیونیستی را به عملیات طوفان الاقصی کشیده شدن این رژیم به مرز فروپاشی با زیر سؤال رفتن امنیت در همه ابعاد دانست و افزود: یادمان باشد امام خمینی با نگاه ژرف خود دشمنان اسلام را شناخته و آمریکا را شیطان بزرگ و رژیم صهیونیستی را غده سرطانی و شیطان کوچک معرفی کردند.

ابوشریف با تاکید بر اینکه صهیونیست ها فقط یهودی نیستند و صهیونیست های مسیحی به دلیل افکار استعماری با اهداف دینی خطرناک تر از صهیونیست های یهودی هستند، ادامه داد: آمریکا با میدان داری ترامپ و همراهانش حدود 66 میلیون صهیونیست مسیحی دارد که تشکیلات خود را دارند و دشمنی صهیونیست های مسیحی با ایران هم عیان است که جان بولتون و پمپ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بمباران غزه با 40 هزار تن بمب

بمباران غزه با 40 هزار تن بمب