مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 آذر 1402 ساعت 12:552023-11-24فرهنگي

عروس ژاپنی ایران سوژه سریال شد؛ «مهاجر سرزمین آفتاب»


لیلی عاج، کارگردان فیلم سینمایی «سرهنگ ثریا» این روزها مشغول پیش تولید سریال «مهاجر سرزمین آفتاب» برگرفته از کتابی به همین نام است تا داستان زندگی کونیکو یامامورا، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری فارس، کتاب مهاجر سرزمین آفتاب به کوشش حمید حسام و مسعود امیرخانی اثری است که خاطرات کونیکو یامامورا مادر شهید ژاپنی در ایران در بر دارد، کونیکو یامامورا که بعد از آشنایی با یک مسلمان ایرانی و ازدواج با او، ژاپن را به مقصد ایران ترک کرد، بعد از مهاجرت نام سبا را برای خود انتخاب کرد.

پیش از این مقام معظم رهبری هم در تقریظی به این کتاب نوشته بودند که سرگذشت پرماجرا و پرجاذبه این بانوی دلاور که با قلم رسا و شیوای حمید حسام نگارش یافته است، جداً خواندنی و آموختنی است.

ایشان در بخش دیگری از این متن تاکید داشتند که ساخت فیلم براساس زندگی خانم بابایی، حرکت مهم و موثری در جهت معرفی و آبرو بخشیدن به خانواده اسلامی و مرد مسلمان است و نباید از آن غفلت شود.

تیزری که برای کتاب مهاجر سرزمین آفتاب ساخته شده بود حالا سازمان سینمایی سوره قصد دارد با لیلی عاج، کارگردان تئاتر و سینما که این روزها سرهنگ ثریا را روی پرده دارد، سریال خاطرات کونیکویامامورا را کلید بزند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عروس ژاپنی ایران سوژه سریال شد؛ «مهاجر سرزمین آفتاب»

عروس ژاپنی ایران سوژه سریال شد؛ «مهاجر سرزمین آفتاب»