مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 آذر 1402 ساعت 13:002023-12-11سياسي

اگر می خواهیم فساد نباشد باید همه موضوعات شفاف باشد


رییس سازمان بازرسی کل کشور یکی از راهکارهای پیشگیری و مبارزه با فساد را حذف گلوگاه های فساد عنوان کرد و گفت: اگر می خواهیم فساد نباشد باید همه موضوعات شفاف باشد و اگر گلوگاه ها حذف شود فساد کم می شود.

- رییس سازمان بازرسی کل کشور یکی از راهکارهای پیشگیری و مبارزه با فساد را حذف گلوگاه های فساد عنوان کرد و گفت: اگر می خواهیم فساد نباشد باید همه موضوعات شفاف باشد و اگر گلوگاه ها حذف شود فساد کم می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ذبیح الله خداییان در همایش روز جهانی مبارزه با فساد ضمن تسلیت ایام فاطمیه (س)، به نسل کشی و جنایت علیه بشریت در غزه اشاره و کشتارهای بی رحمانه رژیم صهیونیست در مقابل چشمان مدعیان حقوق بشر را محکوم کرد.

وی به چرایی نامگذاری یک روز به نام روز جهانی مبارزه با فساد اشاره و بیان کرد: فساد یک پدیده جهانی است که امنیت کشورها و حتی جهان را به مخاطره می اندازد و سلامت انسانها را تهدید می کند.

رییس سازمان بازرسی کل کشور با یادآوری این نکته که فساد در تمامی ابعاد از ویژگی هایی برخوردار است که مبارزه با آن را دشوار می کند، به تعاریف متعدد در این حوزه اشاره کرد و گفت: جرائم مربوط به فساد با طراحی از گذشته و برنامه ریزی شروع می شود و اغلب سازمان یافته است و با ایجاد اخلال در نظام تولید، مصرف و.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اگر می خواهیم فساد نباشد باید همه موضوعات شفاف باشد

اگر می خواهیم فساد نباشد باید همه موضوعات شفاف باشد