مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 آذر 1402 ساعت 13:052023-12-10سياسي

تاسیس 1300 کانون فرهنگی هنری مساجد ویژه خواهران / برگزاری نخستین کنگره فعالین خواهر


خداداده از برگزاری نخستین کنگره فعالین خواهر کانون های مساجد خبر داد و گفت: این کنگره سه شنبه(21آذرماه) با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در تالار وحدت برگزار خواهد شد.

- خداداده از برگزاری نخستین کنگره فعالین خواهر کانون های مساجد خبر داد و گفت: این کنگره سه شنبه(21آذرماه) با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در تالار وحدت برگزار خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام کمال الدین خداداده -رییس ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد- پیش از ظهر امروز یک شنبه(19آذرماه) در نشست خبری نخستین کنگره فعالین خواهر کانون های مساجد اظهار کرد: گاهی برخی تمدن ها از زن به عنوان یک کالا استفاده کرده و نتیجه این امر امروز باعث افول ارزش های انسانی و اخلالی و افول جایگاه زن شده است، البته گاهی کشور ما هم در این خصوص مورد هجمه قرار گرفته است.

وی در مورد نخستین کنگره فعالین خواهر کانون های مساجد افزود: ما در کل کشور 1300 کانون تخصصی ویژه خواهران را تاسیس کردیم که هدف ما از تشکیل کانون های تخصصی ویژه بانوان این نیست که کانون های عمومی را از تخصصی جدا و تفکیک جنسیتی کنیم، در 1300 نقطه کشور این کانون های تخصصی ایجاد شده است برای اینکه بتوانیم اقدامات کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور را در برش خواهران هم بتوانیم به خوبی پیش ببریم و چنانچه بازهم کانون ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاسیس 1300 کانون فرهنگی هنری مساجد ویژه خواهران / برگزاری نخستین کنگره فعالین خواهر

تاسیس 1300 کانون فرهنگی هنری مساجد ویژه خواهران / برگزاری نخستین کنگره فعالین خواهر